batrui
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

سمعک نامرئی، کوچک ترین سمعک دنیا سمعک نامرئی است که تماما داخل مجرای گوش قرار می گیرد و از بیرون توجه کسی را جلب نمی کند. بسیاری از افراد که دوست ندارند سمعکشان دیده شود با این سمعک نگرانی خود را رفع می کنند و برای بهبود زندگی و لذت بردن از زندگی خود تمرکز می کنند.

این سمعک ها با نام های سمعک پنهان، سمعک داخل کانال و ... شناخته شده است. حال به بررسی برخی از مزایای سمعک های نامرئی می پردازیم.


برخی از مزایای سمعک های نامرئی

هیچ نشانه ای از اینکه افراد از سمعک های نامرئی استفاده می کنند وجود ندارد.
1- سمعک های نامرئی برای تمامی افراد پیر و جوان مناسب است.
2- سمعک نامرئی به شیوه طبیعی صداها را جمع آوری می کند.
3- امکان انطباق سمعک های نامرئی با شرایط ویژه شما وجود دارد.


پوسته این سمعک ها به صورتی طراحی شده است که با حالت درون کانال گوش شما هماهنگی داشته باشد و شما، بدون هیچ مشکلی تا هر زمان که می خواهید قادر هستید که سمعک را در گوش خود نگه دارید.


چگونه از سمعک نامرئی نگهداری کنیم  :

همانطور که گفته شد سمعک های نامرئی در درون مجرای گوش قرار می گیرد و مجرای گوش محل رطوبت، ترشحات گوش و جرم گوش می باشد به همین علت احتمال آسیب به قطعات سمعک زیاد است پس، نظافت و مراقبت از سمعک نامرئی باید به صورت مرتب انجام شود. با نظافت مرتب و تعویض منطم فیلترهای سمعک نامرئی طول عمر آن ها را افزایش می دهید، فیلترها برای محافظت در برابر رطوبت و جرم گوش روی بلندگو و میکروفن سمعک می باشند که معمولا این فیلتر ها قابل تعویض هستند. توجه داشته باشید که نظافت بدنه سمعک هم باید در نظر بگیرید زیرا که قارچ ها و باکتری ها ممکن است روی بدنه سمعک رشد کنند.


نتیجه گیری : 


قیمت سمعک های نامرئی بستگی به نوع تکنولژی آن ها دارد که سمعک ها با سطح های تکنولژی گوناگون و قیمت های متفاوت در بازار وجود دارند .

برای ادامه مطالب کلیک کنید .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۱۵:۳۷ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب